آفیس کالا
آفیس کالا

آفیس کالا

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۴۰*۳۰

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۴۰*۳۰ یک تخته وایت برد ظریف، زیبا و کاملا یک دست است که قیمت بسیار مناسبی نیز در بازار دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این تخته وزن بسیار مناسب آن است که باعث می شود به راحتی آن را با خود جابجا کنید. اگر برای تمرین های درسی روزانه برای فرزندانتان دنبال یک تخته وایت برد با ابعاد مناسب می گردید تا کودکان نیز بتوانند به راحتی آن را با خود جابجا کنند، این تخته یک انتخاب مناسب برای شما است. همچنین معلم هایی که تدریس خصوصی انجام می دهند به راحتی می توانند تخته را با خود جابجا کرده و در اتاق های بسیار کوچک نیز از آن استفاده کنند.


روکش پلاستیکی و کیفیت بالای تخته وایت برد

ورق روی تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۴۰*۳۰ فلزی بوده اما روکش پلاستیکی محافظی روی آن را پوشانده است. روکش فلزی در کنار محافظ پلاستیکی طول عمر و کیفیت آن را بسیار بالا برده است. در واقع برخلاف بسیاری از تخته های وایت برد دیگر که بعد از مدتی دچار خش و خط خوردگی می شوند، روکش پلاستیکی آن سطح تابلو را از هر گونه خط و خش محافظت می کند. خط و خش های ایجاد شده روی تخته وایت برد از طرفی کیفیت آن را پایین آورده از طرف دیگر باعث می شود جوهر ماژیک های رنگی داخل خط ها رفته و به راحتی پاک نشوند.


رنگ های باقی مانده در این خط و خش ها بعد از مدت ها برای همیشه روی تخته باقی مانده و کیفیت و کارایی آن را بسیار کاهش می دهد. برای آویزان کردن تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۴۰*۳۰ می توانید از گیره آویزی که هنگام خرید به شما داده می شود استفاده کرده و مطمئن باشید تخته محکم روی دیوار باقی خواهد ماند و نگرانی بابت افتادن آن نخواهید داشت.

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۴۰*۳۰

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.