آفیس کالا
آفیس کالا

آفیس کالا

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۵۰*۳۰

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۵۰*۳۰ یکی دیگر از تخته های وایت برد موجود در بازار است که با توجه به ابعاد متوسطی که دارد می تواند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. سایز این تخته به گونه ای است که می تواند در آموزشگاه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و از طرف دیگر می توانید در منزل نیز برای تمرین درس های خود از آن استفاده کنید. این تخته را می توانید به راحتی روی پاهای خود قرار داده و با ماژیک روی آن مطالب مختلف را بنویسید. از طرف دیگر می توانید آن را به وسیله گیره و آویز به دیوار وصل کنید.


بدنه مقاوم و مشخصات منحصر به فرد

بدنه این تخته وایت برد بسیار مقاوم و مستحکم است به طوری که اگر به هر دلیلی تخته از روی دیوار زمین بیفتد کاملا محکم و بدون آسیب باقی می ماند. البته وزن تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۵۰*۳۰ به طوری است که روی دیوار به راحتی قرار می گیرد و احتمال افتادن آن از دیوار بسیار کم است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این تخته وایت برد داشتن قطر و ضخامت بسیار کم آن است. تخته های وایت برد قدیمی ضخامت بسیار زیادی داشته که علاوه بر کاهش زیبایی تخته استفاده از آن را کاهش می دهد.


اگر قطر و ضخامت تخته وایت برد بیش از اندازه استاندارد باشد، بعد از قرار دادن آن روی دیوار بیرون زدگی زیادی در فضا ایجاد می شود. از آن جا که اتاق های آموزشگاه ها چندان بزرگ نیستند، بیرون زدگی تابلو از دیوار هم فضای قابل استفاده را کاهش داده و هم استفاده معلمان و دانش آموزان را سخت تر می کند. صفحه تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۵۰*۳۰ کاملا سفید بوده و تمامی ماژیک ها با رنگ های مختلف به خوبی روی آن دیده می شوند.

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۵۰*۳۰

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.