آفیس کالا
آفیس کالا

آفیس کالا

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۶۰*۴۰

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۶۰*۴۰ یک تخته وایت برد با ابعاد بسیار مناسب است که می توانید از آن در مراکز مختلف استفاده کنید. از این تخته وایت برد می توانید در ادارت مختلف، مدارس، آموزشگاه ها و منازل استفاده کنید. ابعاد متوسط این تخته وایت برد کاربری آن را بسیار گسترده کرده است. می توانید در آموزشگاه ها برای ثبت نام مدرس، نام کلاس و مدرس از آن استفاده کرده و یا برای تدریس درس های مختلف در مدارس آن را مورد استفاده قرار دهید.

مزایای تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۶۰*۴۰

یکی از مزیت های این تخته وایت برد سطح کاملا صاف و یکدست آن است. اگر که شما نوشتن روی تخته وایت برد بی کیفیت را امتحان کرده باشید، متوجه می شوید خطوط صاف و نوشته ها به صورت کج و موج دار به چشم می آیند. شاید این مساله از نظرتان مهم نباشد، اما به مرور موج های نوشته باعث ضعیف تر شدن چشم ها خواهد شد، زیرا شما برای خواندن و دیدن مطالب به دقت بیشتری نیاز دارید و به چشمانتان بیشتر فشار خواهید آورد.

دور تا دور تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۶۰*۴۰ یک قاب فلزی آلمینیوم آنادایز نقره ای قرار گرفته است. این قاب از طرفی ظاهری بسیار شیک به تابلو داده و از طرف دیگر باعث می شود تابلو در برابر ضربه و زمین خوردن بسیار مقاوم باشد. قاب در اطراف تابلوها مساله ای اساسی است، اما مهم تر از آن توجه به قطر مناسب آن با توجه به سایز کلی تابلو است. قاب باید با سایز کلی تابلو هماهنگی داشته و زیاد بزرگ و یا کوچک نباشد. قاب تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۶۰*۴۰ ، ۲ سانتی متری بوده که یک اندازه بسیار استاندارد و مناسب برای این سایز از تابلو های وایت برد به شمار می رود.

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۶۰*۴۰

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.