آفیس کالا
آفیس کالا

آفیس کالا

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۷۰*۵۰

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۷۰*۵۰ یک تخته بسیار پر کاربرد و مناسب برای برای مراکز مختلف است. در تخته های وایت برد معمولی شما مجبور بودید برای تخته پاک های خود نیز مکان مشخصی کنار تابلو قرار داده و یا آنکه مدام روی یک صندلی قرار داده و آن را جابجا کنید. اما در تخته وایت برد های مغناطیسی یک سطح با پوشش فلزی قرار می گیرد. این مساله باعث می شود شما به راحتی بتوانید تخته پاک کن های مغناطیسی را به تابلو بچسبانید و دیگر برای پاک کردن تابلو مجبور نباشید به طور دائم جابجا شوید. سایز این تابلو بسیار استاندارد و مناسب بوده و می توانید در مراکز مختلف از آن استفاده کنید.


مزایای جالب توجه تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۷۰*۵۰

با خرید این تابلو با قیمت مناسب می توانید فرزندتان را درس خوان تر کنید! مطمئن باشید بچه ها دوست دارند درس های مدرسه خود را روی تابلو تمرین کرده و معلم خود شوند. در واقع درس خواندن روی تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۷۰*۵۰ برای بچه ها به یک تفریح جالب تبدیل می شود. به این شکل هم درس خواند کم تر آن ها را خسته کرده و هم مطالب را راحت تر تمرین می کنند.


می توانید برای نوشتن روی این تخته وایت برد از رنگ های مختلف استفاده کنید. سطح تابلو به گونه ای است تمامی رنگ ها به خوبی حتی در فاضله های دور نیز از آن دیده می شود. از طرفی حتی پر رنگ ترین ماژیک ها در رنگ هایی مانند قرمز و سیاه نیز به راحتی از تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۷۰*۵۰ پاک شده و کم ترین اثری از آن روی تابلو باقی نمی ماند. در واقع شما بعد از مدت ها و ماه ها استفاده از تابلو باز هم می توانید از نوشتن روی یک تابلو سفید رنگ لذت ببرید.

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۷۰*۵۰

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.