آفیس کالا
آفیس کالا

آفیس کالا

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۹۰*۶۰

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۹۰*۶۰ یک وسیله آموزشی بسیار مناسب است که علاوه بر مدارس و آموزشگاه های مختلف می توانید از آن در ادارات نیز استفاده کنید. یکی از ویژگی های مناسب این تخته قابلیت حمل بسیار راحت آن است. وزن این تابلو به گونه ای است که به راحتی می توانید آن را همراه خود جابجا کرده و اصلا احساس خستگی نکنید.


ابعاد این تخته وایت برد در رده تخته های متوسط رو به بزرگ قرار می گیرد، بنابراین علاوه بر استفاده های شخصی و تکی می توانید از آن در سمینارهای دانشگاهی نیز استفاده کنید. اگر در زمان ارائه پایان نامه خود علاوه بر اسلاید های لپ تاپتان باید مطالبی را نیز روی تخته بنویسید، تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۹۰*۶۰ می تواند به خوبی به شما کمک کرده و بتوانید مطالب مورد نیازتان را کامل روی آن بنویسید.


بدنه با کیفیت تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۹۰*۶۰

این تخته وایت برد به نسبت به ابعاد قطر بسیار مناسب و کمی دارد. یکی از مشکلاتی که تخته وایت برد ها بعد از نصب روی دیوار ایجاد می کنند، بیرون زدگی بیش از حد آن ها نسبت به دیوار است. این بیرون زدگی باعث می شود هم فضای زیادی از محیط اشغال شده و هم کسانی که در زاویه های مختلف قرار گرفته اند به خوبی نتوانند تخته را ببینند. قطر و ضخامت این تخته تنها ۲.۵ سانتی متر بوده و شما گاهی متوجه آن نخواهید شد.


این قاب از جنس آلمینیوم آنادایز شده با نقره بوده و علاوه بر زیباتر شدن تابلو باعث می شود ضربه و زمین خوردن آسیب کم تری به تابلو وارد کند. ضخامت این قاب نیز با سایز تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۹۰*۶۰ کاملا متناسب بوده و با داشتن ضخامت تنها ۲ سانتی متری ظاهری بسیار شیک و زیبا به تابلو داده است.

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز ۹۰*۶۰

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.